Atlas Camp 2023

Påmeldingsfrist: 01.08.2023 22:00

Vis kart

Påmelding fra kr 800,00 inkl. avgifter

Vi har gleden av å invitere til Atlas Camp 2023 fra søndag 6. august til lørdag 11. august i Hvalerhallen på Hvaler utenfor Fredrikstad. Som tidligere år vil vi et knallbra treningstilbud (tre økter per dag) og også et sosialt fritidstilbud på campen.  Aldersgrense er året man fyller 10* (ned til 8 kan være OK med forelder).

Vi har måttet stengt påmelding tidligere år, det er første mann til mølla!

Påmeldingsfrist 10. juli

2800 kr (inkludert mat og overnatting)

Det er søskenrabatt (2500 kr for barn nr 2, 3 osv).

Foreldre/voksenpersoner overnatter gratis, men betaler for mat. Gi i så fall beskjed om overnatting og mat under "Annet". Prisen er 800 kr for alle måltidene hele uken.

Trenere

Vi har et fantastisk trenerpar i Gudrun Høie (NO, BK Atlas) og Lukas Høier-Jensen (DK, BK Thor).

Gudrun Høie

Gudrun er selv 4x verdensmester i bryting, 13x ganger norgesmester og 8x vinner av kongepokalen. Hun har vært trener og sportslig sjef Atlas i mange år og landslagstrener for ungdom kvinner/jr i mange år.

Lukas Høier-Jensen

Lukas er trener i Brydeklubben Thor i Danmark siden 2019. Brydeklubben Thor har blitt beste juniorklubb i Danmark i både 2021, 2022 og 2023 og har siden Lukas ble trener i 2019 avlevert 5 brytere til det Nationale kraftcenter (Danmarks sentralisering). Som utøver var Lukas dansk mester både i senior, junior, ungdom og gutt, samt nordisk mester i 2015. Han ble også topp 8 i ungdoms-EM og deltok i VM.

Ankomst/registrering

Registrering er kl 13-16 søndag 6. august.

Adresse: Rødveien 28 på Asmaløy. Følg RV 108 i 15 km etter passering av Kråkerøy kirke (via Kjøkøy, Vesterøy, Spjærøy) så kommer du til Asmaløy. Ta til venstre, det er skiltet til Hvalerhallen.

Husk: treningstøy, badetøy, fritidstøy og sovesaker (underlag og sovepose).

Det blir 3 treningsøkter pr dag. Oppstart med en lett aerob økt før frokost, deretter blir det økter tilpasset deltakerne før lunsj og middag. Det blir fellesaktiviteter utendørs (væravhengig) og på kveldene er det film eller aktiviteter. Nattevakter sørger for ro når alle skal sove.

Vi skal ha grillkvelder og sosialt samvær på kveldene, alle foresatte er hjertelig velkommen til å komme ned på dagstur.

Treningskultur, gode holdninger og vennskap blir fokus. Det blir en uke med fokus på bryting og fellesskap på tvers av Norges og antakelig også noen av Sveriges bryteklubber. Vi ser fram til en fantastisk uke på Hvaler!

* Ta kontakt med Geir vedr. barn som ikke fyller 10 i år men som har veldig lyst til å være med: mail: geir.omberg@icloud.com

tlf:  95365507

Administratorer