Jubileumsfest

Arrangør: Fredrikstad BK Atlas
Påmeldingsfrist: 23.09.2022 22:00

Påmelding fra kr 627,00 inkl. avgifter

Meld deg inn i Fredrikstad Bryteklubb Atlas HER. Da får du en kraftig rabatt på arrangementet. Medlemskap i Atlas koster 400 kr/år. Annen info om treningstider og trening finner du HER. For alle gamle helter er det verdt å merke seg at vi har startet opp et mosjonistparti tirsdager kl. 20:30! :-)

Dinner & show er åpent for alle aldre, men de under 18 år må forlate stedet kl. 23:00.

Påmeldingsfrist torsdag 22. september.

Tentativt program

18:30 Dørene åpnes

19:00 Velkommen, Klas Pettersen, leder i Fredrikstad BK Atlas

19:10 Åpning, Siri Martinsen, ordfører i Fredrikstad kommune

19:15 Sportslige kommentarer, Gudrun Høie, sportslig leder i Fredrikstad BK Atlas

19:25 Hilsen fra Fredrikstad Idrettsråd, Jorunn Elisabeth Axelsson, nestleder i FRID

19:30 Dinner and show - fire retters middag med musikkinnslag av fantastiske artister mellom rettene. Artister er Bjørn Halstensen, Eva Iselinn Erichsen, Oda Gondrosen og Kim Rune Hagen! Med full blåserekke!