Gå til påmelding, Atlas Camp 2023

Atlas Camp 2023 (over for i år)

Atlas har gjort sin beste sesong noen sinne, og nå slår vi til med tradisjonsrike Atlas Camp.

Påmeldingsfrist er 10. juli

Atlas Camp 2023 holdes i perioden fra og med søndag 6. august til og med lørdag 12. august. Vi har hatt full camp tidligere, så meld dere på så raskt som mulig på linken over! Se mer informasjon nedenfor.

Trenere:

Vi har et fantastisk trenerpar i Gudrun Høie (NO, BK Atlas) og Lukas Høier-Jensen (DK, BK Thor).

Gudrun Høie

Gudrun er selv 4x verdensmester i bryting, 13x ganger norgesmester og 8x vinner av kongepokalen. Hun har vært trener og sportslig sjef Atlas i mange år og landslagstrener for ungdom kvinner/jr i mange år.

Lukas Høier-Jensen

Lukas er trener i Brydeklubben Thor i Danmark siden 2019. Brydeklubben Thor har blitt beste juniorklubb i Danmark i både 2021, 2022 og 2023 og har siden Lukas ble trener i 2019 avlevert 5 brytere til det Nationale kraftcenter (Danmarks sentralisering). Som utøver var Lukas dansk mester både i senior, junior, ungdom og gutt, samt nordisk mester i 2015. Han ble også topp 8 i ungdoms-EM og deltok i VM.

Registrering:

Søndag 6. august, kl. 13:00 - 16:00.

Det blir 3 treningsøkter per dag, se vedlagte treningsprogram. På kveldene er det film eller aktiviteter. Det er trådløst internett, men det skal ikke brukes telefon/nettbrett eller lignende når vi spiser i kantina, og så klart ikke i forbindelse med treningene. Nattevakter sørger for ro når alle skal sove. Det blir grillkvelder og diskotek/sosialt samvær. Alle foresatte og brytevenner er hjertelig velkommen til å komme ned på dagstur. Vi anbefaler spesielt fredag kveld, hvor det blir litt ekstra stas med foredrag og diplomutdeling.

Adresse:

Rødveien 28 på Asmaløy.

Veibeskrivelse:

Følg RV 108 i 15 km etter passering av Kråkerøy kirke (via Kjøkøy, Vesterøy, Spjærøy) så kommer du til Asmaløy. Ta til venstre, det er skiltet til Hvalerhallen.

Treningskultur, gode holdninger og vennskap blir fokus. Det blir en uke med fokus på bryting og fellesskap på tvers av Norges og også noen av Sveriges bryteklubber. Vi ser fram til en fantastisk uke på Hvaler!

Ved spørsmål ring Geir på 95365507 eller e-post geir.omberg@icloud.com

Gratulerer til Grace Bullen!
🥈 VM senior 2022
🥈 EM senior 2023

Gratulerer til Othelie Høie!
🥉 EM senior 2023

Gratulerer til Pål Eirik Gundersen, som satt i hjørnet til gutta under EM senior (🥉x2)!

Gratulerer til vår trener Gheorghe Costin og våre utøvere med å bli beste klubb under NM senior 2023 (Thea og Elise fikk også medaljer).